אחזקת גגות – כיצד לתחזק את גגכם

הגג הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בביתכם. על מנת שהגג שלכם יתפקד כמו שצריך, הוא זקוק לתחזוקה שוטפת. אחזקת גגות יכולה למנוע נזקי גג ותיקון גגות יקר. זה כרוך בביצוע בדיקה דו שנתית של הגג שלך. בנוסף, יש לבדוק אם מדובר בפסולת ונזק לאחר סופות.

תחזוקה לאורך כל השנה

באופן כללי, חשוב לפקוח עין על הגג שלך. השתמש במשקפת כדי לבחון מקרוב את המתרחש בגג שלך. איתור מוקדם של בעיות, כמו קילוף או חסר שלבקת חוגרת, יחסוך לך כסף.

  • הסר ענפים גדולים מהגג.
  • חתוך ענפים שנוגעים או תלויים על הגג שלך.
  • נקו באופן קבוע מרזבים ושקעים מכל פסולת.

הפיקוח הדו-שנתי

הזמן הטוב ביותר לבדוק את הגג שלכם הוא כאשר מזג האוויר הוא הכי רגוע. ברוב המקומות בארה"ב, תחילת הסתיו ותחילת האביב הם התקופות האידיאליות לבדיקת גג. טיפ: קבעו את הבדיקות הדו-שנתיות לסופי השבוע שבהם החלפו את השעונים. בדרך זו, אתה זוכר בקלות. לעולם אל תעלה על גג קרח או רטוב.

לבדיקת גג ישנם שני חלקים: פנים וחוץ.

פיקוח פנים

בדוק את עליית הגג או את מקום הזחילה שלך לגבי רטיבות או כתמי טפטוף. עם פנס, חפש כתמים כהים על העץ, במיוחד סביב פתחי האוורור והארובות. בחן את קורות הגג, המעטה וקורות הרכס. אם אתה מוצא מקום, בדוק אם הוא לח ורך. נקודה רכה פירושה שהיא חדשה. עקוב אחר הנקודות הלחות כך שתוכל לבדוק את האזורים המתאימים כאשר אתה בודק את הגג בחוץ. בדוק אם אור חיצוני שניתן לראות דרך הגג. בדוק את התקרות סביב הבית שלך לאיתור כתמים לחים. בדוק אריחי תקרה לגידול עובש.

פיקוח בחוץ

לפני שאתה בודק את הגג שלך, הכיר את בטיחות בדיקת הגג. בטיחות בסיסית כוללת: שימוש ברתמת בטיחות וחבל מאובטח, מיצוב נכון של הסולם ולנעול נעלי החלקה (סוליית גומי).

טיפס בזהירות לגג שלך והתחל בבדיקה:

1) בדוק ויזואלית את שלבקת חוגרת לאיתור נזק או הידרדרות. חפש רעפים משוחררים או חסרים. שימו לב לדופן הגג עם החשיפה הישירה ביותר לשמש.

2) בדוק אם יש סדקים בארובה.

3) בדקו מהבהבים.

4) הסר פסולת (כגון עלים וענפים).

5) נקה מרזבים. בדוק אם יש גרגירים דמויי חצץ במרזבים. זהו סימן להידרדרות שלבקת חוגרת.


leak detection
#אחזקת #גגות #כיצד #לתחזק #את #גגכם

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם