איתור דליפות גז – זיהוי וטיפול בדליפות גז

בתים רבים משתמשים בגז טבעי לחימום ולמכשירים ביתיים. גילוי דליפות גז הוא דבר שכל בית צריך לקחת ברצינות אם ברצונך למנוע נזק פוטנציאלי לך ולאהוביך.

גז טבעי הוא מקור אנרגיה בטוח ואמין. בהשוואה לחשמל, אנשים בוחרים גז טבעי בחיי היומיום שלהם בגלל היכולת המשתלמת שלו. עם זאת, הוא דליק מאוד ודליפה מסוכנת ביותר לבריאותכם וגם לביתכם. הנזילה הטבעית מתרחשת באטיות רבה וגורמת להרעלת פחמן חד חמצני. לא תזהה מיד את דליפת הגז. כדי להבטיח שאתה חי בבטחה באמצעות גז טבעי, שים לב לסימני הדליפה.

גז טבעי הוא חסר ריח וחסר צבע. חברות הגז מוסיפות ריח של "ביצים רקובות" כדי להפוך אותו לזיהוי במקרה של נזילה. אם אתה מזהה ריח זה כשנכנסים לביתך, זהו סימן ברור לדליפה. שימו לב גם לצלילים מוזרים, כמו לשרק או לשרוק. רעשים אלה מגיעים מהצינור או מהמכשירים. נזילה בצינור גז יכולה לפעמים לגרום לבעבוע במים עומדים סביב הבית. סמן את כיוון קו הדלק כדי שתדע איזה אזור צריך לבדוק. האוויר הלא ידוע מהאדמה הוא סימן ברור לדליפת גז שגורם לזריקת לכלוך לאוויר או לפיזור צמחים. בעוד שצמחים בהחלט יכולים למות מסיבות שונות, צמחים שמתים ללא סיבה נראית לעין יכולים להצביע על נזילה. כמו כן, בדקו אם שריפה או להבה מגיעות מהאדמה.

דליפת הגז עלולה להיות מסוכנת לבריאותך אם אינך נוקט בצעדים הנדרשים. דליפות גז משנות את כמות החמצן הזמינה וככל שתנשמו פחות חמצן תתחילו להרגיש עייפים וכאבי ראש. יש לך נזילה בבית, אם אתה או אחרים במשפחתך חווים תסמינים פתאומיים ולא מוסברים כגון סחרחורת, בחילה, מצוקה, נשימה לא סדירה, כאבים בחזה, דימום באף, אסטמה, חוסר תיאבון ועוד רבים. אפילו חיות המחמד שלך יכולות לחוש את אותם תסמינים ברמות גבוהות של חשיפה לדליפת גז.

אם אתה מריח גז בביתך, עליך תמיד לנקוט בפעולה באופן מיידי. קודם כל – כבו את ההיצע. לאחר מכן, הכניסו אוויר צח לביתכם – פתחו את כל החלונות והדלתות. אם אינך יכול לפתוח את החלונות, צא החוצה בהקדם האפשרי. כדאי להימנע מעישון ושימוש בגפרורים או נרות.

ודא תמיד כי מכשירי החשמל הביתיים שלך מותקנים כראוי ונבדקים מדי שנה. קל יותר להתמודד עם נזילה על ידי מניעת מלכתחילה להתרחש.


Water leak detection
#איתור #דליפות #גז #זיהוי #וטיפול #בדליפות #גז

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם