איתור דליפות מים – עצור את דליפת הצנרת

יש נזילות ברורות ומראות את עצמן בקלות, דליפות אינסטלציה אחרות אינן ניכרות אלא אם כן אתה יודע מה לחפש. הנזילות שקשה יותר למצוא יכולות לגרום נזק הרבה יותר מאלה שמבחינים בהן בקלות. בעלי בתים רבים אינם מבינים שרבים מהברזים והידיות הקיימים כיום מורכבים מחלקי פלסטיק המתפצחים בקלות בשימוש תכוף, ומכונות כביסה חלופיות אינן מועילות בעיצובים החדשים יותר של מכונת הכביסה. כאשר זה המקרה, נזילות מים עלולות להסתבך באזור שאולי לא נראה גלוי, ותצטרך להסתכל קצת יותר קשה כדי לראות אם נזק ניכר.

לחפש:

  • קיר גבס בולט
  • צבע מתקלף
  • פיקדונות מינרליים
  • עץ נפול מתחת לכיור או לקיר מאחור
  • עובש או טחב, במיוחד באזור שצריך להיות יבש לחלוטין
  • אריחי רצפה של אבזם או רופף או
  • אוכלוסיות חרקים חדשות

לפעמים נזילות אלה אינן נובעות מברזי הכיור או מנקזים, לעיתים הן נובעות משסתומי כיבוי ישנים הנמצאים מתחת לכיור ומאחוריו. יש לתקן את אלה, בדרך כלל להחליפם, בהקדם האפשרי מכיוון שהם לרוב בעייתיים מאחורי הקיר זמן מה לפני שדלפה. מה שהיה יכול להיות תיקון פשוט יכול אז להיות יקר יותר.

הגנה על הבית או הרכוש מפני נזילת אינסטלציה משמעותית תחסוך לכם כסף. עדיף לטפל בסוגי הבעיות האלה לפני שהם יוצאים משליטה. אם אתה מבחין בחלודה סביב הניקוז, הגופי או השסתומים שלך, זה גם רמז לכך שלחות הולכת לאן שהיא לא צריכה ללכת.

בדוק מקרוב את ביתך כדי למצוא נזילות בצנרת בחדר הכביסה שמאחורי או מתחת למכונת הכביסה, מתחת לכיור המטבח, מתחת למדיח הכלים, סביב כל גופי האמבטיה שלך ובחוץ בסינר הצינור שלך.

אל תתביישי אם תסתיים מעל הראש בתיקון עשה זאת בעצמך! דאגו לקבל אינסטלטור מורשה ומבוטח לבעיות שיוצאות משליטה.


Water leak detection
#איתור #דליפות #מים #עצור #את #דליפת #הצנרת

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם