איתור נזילות בריכת שחייה

מומחה לאיתור נזילה בבריכות

הטכנולוגיה כל כך מתקדמת בימינו שניתן לאתר ביעילות את הנזילות בבריכות ענק ללא הליכים שיטתיים מיוחדים. עלות תיקון ניקוזים, צינורות ושירותים אחרים היא יקרה במיוחד.

איתור דליפות בריכת שחייה

קשה למצוא דליפת בריכת שחייה, אך הסיבה השכיחה לדליפת בריכת שחייה ​​היא חיבורים רעים או אטמים עם צינורות המים, המתגים או המחממים. אם מתגלה דליפת בריכת השחייה ​​בשלב מוקדם זה יכול לחסוך כסף ולהפחית נזקים נוספים. בשירותי איתור דליפות הספא המקצועיים טכנאים מוסמכים ומיומנים אשר בעזרת טכנולוגיה חדישה מסייעים במציאת ותיקון דליפת בריכת בריכה. ישנם מרכיבים שונים כדי לגלות נזילות בריכת שחייה כמו שימוש בצבעי מזון במי בריכה, אם הדליפה קיימת בג'קוזי או בספא. כמו כן ניתן להשתמש בפנס לזיהוי הנזילה וניתן לתקן אותו. דרך נוספת לגלות את הנזילה היא למלא את הספא במים ולסמן את מפלס המים בעט עמיד בפני מים ולתת לספא לרוץ זמן מה, לאחר סימון של 24 שעות בדקו את המים אם מפלס המים ירד. .

איתור דליפות בריכת שחייה

הדרך המועילה ביותר לזהות אם יש נזילה בבריכה היא להתאים מד מים שממשיך לזהות את נפח המים בבריכה. בבריכות שחייה מסחריות חובה לקבוע מד מים כדי לאמוד את הפעולה. אז אמצעי זהירות הכרחיים, תחזוקה והתקנה מהירה של נושאים הם המפתח לחיסכון בכסף. איתור בריכת נזילות השחייה שלך יכול להיות קל אם ישנם סדקים גלויים וגלויים סביב פני השטח. אותו הדבר נשאר לנכסי הספא שלך, גילוי בשלב מוקדם יותר יקטין את העלויות בעתיד ותמנע מתיקונים יקרים. הכלים האחרונים כמו מצלמה, מיקרופון רגיש ומשדר יכולים לזהות את הבעיה העיקרית תוך זמן קצר.

אם הבריכה / הספא מאבדים יותר מים בזמן שהמשאבה פועלת, אין ספק שעליך לחפש משהו כמו סדק, פער או אפילו חור. בצע את הניסוי כאשר משאבת המים כבויה כדי לראות אם המים יורדים מהסדק. אם טיפול זה לא יכול לעזור לך לראות את המיקום המדויק של הדליפה, פנה לגלאים שלנו שהם ישמחו לעזור.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם