הגורמים העיקריים לנזקי מים ביתיים

גֶשֶׁם

על פי חברות הביטוח, נזקי הגשם מהווים 8 אחוזים מכל תביעות נזקי המים. אפילו כמויות קטנות של גשם, לאורך זמן, עלולות להישחק בביתכם ולגרום נזק בסופו של דבר לבסיס הבית או לביתו. תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו שיטפונות עלולים לגרום גם לנזקים גדולים בבתים, במיוחד ללא ההגנה הראויה. נזקי שיטפון מובילים לכמויות מסוכנות במיוחד של מים עומדים, העלולים לאכלס חיידקים ופתוגנים מזיקים שלעתים קרובות מובילים למחלות.

תקריות אינסטלציה

בעיות אינסטלציה רבות כגון צינורות פרוצים ונזילות צנרת מתרחשות בין הקירות ועלולות להיות קשות מאוד לאיתור. אם לא מצליחים להבחין בפרקי זמן ארוכים, בעיות צנרת אלו עלולות לגרום לנזקי מים קשים. צינורות דולפים ופרוצים הם האשמים הנפוצים ביותר לנזקי שיטפון, שנובעים לרוב מנקזים ושירותים מגובים. מומחים מציעים בדיקות קבועות של הצינורות שלך על מנת לתפוס בעיות אפשריות ולבצע תיקונים נחוצים לפני שמתרחש נזק ממשי.

מכשירי חשמל ביתיים

מכשירים ישנים ופגומים עלולים להמיט הרס במערכות המים הפנימיות של הבית. צינורות חלשים וצינורות חלודים או סדוקים עלולים להוביל לדליפות עתידיות ולהצטברות מים. בתים לרוב חווים נזק ממכונות כביסה פגומות או מיושנות וממיכלי מים חמים; עם זאת, מדיחי כלים, מקררים ומחממי מים עלולים להיות רגישים יותר ויותר לנזק לאורך זמן. תיקון או החלפה של דגמים ישנים יכולים למנוע נזילות עתידיות ונזקי מים.

מערכות מיזוג אוויר, חימום ואוורור

רוב בעלי הבית לא מבינים שמערכות החימום והמיזוג שלהם דורשות תחזוקה שוטפת. ללא תשומת לב מתאימה, יחידות אלה יכולות לראות הצטברות לחות קשה שיכולה לתרום לצמיחת מרבצי עובש וטחב. כדי למנוע בעיות אלה, קבעו תחזוקה שוטפת עם איש מקצוע בכדי לתפוס נזק אפשרי. החלפת גופים ישנים עשויה להיות נחוצה בטווח הארוך כדי למנוע הצטברות לחות, ובסופו של דבר, נזקי מים.

כיצד למנוע נזקי מים

אמנם כמה אסונות מים מתרחשים כתוצאה מנסיבות בלתי צפויות ובלתי נשלטות, אך ניתן למנוע את רוב הנזקים של H2O באמצעות בדיקות בית קבועות ותחזוקה תקופתית של מוצרים ביתיים. בעלי בתים יכולים גם להתקין מערכת כיבוי או מערכת גילוי נזילות בכדי לתפוס נזילות ולכבות את זרם המים באופן אוטומטי במקרה של נזילה מסוכנת. השקעות בתיקונים קטנים יותר ואמצעי מניעה אחרים עלולים לחסוך לך מאות, אפילו אלפי דולרים בטווח הארוך.


leak detection
#הגורמים #העיקריים #לנזקי #מים #ביתיים

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם