טיפים לאיתור נזילות מים בבית או בחצר/גינה שלך

איתור נזילה במצלמה טרמית

נזק שנגרם על ידי נזילות מים יכול להיות גרוע ממה שאנחנו חושבים. אם לא ננקטים פעולות מיידיות, נזילות מים עלולות לפגוע ביסודות הנחת היסוד שלך ולגרום לאובדן כבד. דליפת מים היא בעיית אינסטלציה נפוצה. עם זאת, משקי בית מתקשים לבדוק ולגלות דליפות. הכל מסתכם באיתור נקודת הדליפה. לפעמים נזילות מוסתרות ולא ניתן לזהות אותן ללא ציוד ומיומנויות מתאימים. אם אתם עומדים בפני לחץ מים נמוך בביתכם, עליכם להמשיך ולנסות להבין את הנושא. הנה מה שאתה יכול לעשות כדי למצוא נזילת מים פוטנציאלית:

בדוק את חשבון המים שלך

הדבר הראשון שאתה יכול לעשות הוא לראות אם יש עלייה חריגה בחשבונות המים שלך. בדוק את מד המים שלך אם קיימת תנודה בלתי צפויה בצריכת המים בהנחת היסוד שלך. וודאו שכל הברזים והמקלחות סגורים ושלא נצרכים מים בביתכם. השלב הבא הוא לבדוק את מד המים כדי לברר אם הוא נע או לא. אם מד המים דומם, אין מה לדאוג. אם זה זז, יש משהו לא בסדר.

קבע את נקודת הדליפה

נזילת מים יכולה להתרחש בתוך הבית או מחוצה לו. על מנת למצוא זאת, כבה את שסתום המים הראשי שנמצא בדרך כלל במרתף או במוסך. לאחר שסתום המים הראשי נכבה, בדוק שוב את מד המים כדי לראות אם הוא עדיין נע. רוב הסיכויים שהדליפה נמצאת מחוץ לבניין שלך אם העניין זז. אם המונה דומם, הדליפה עלולה להיות בתוך הבית שלך.

חפש סימנים כתמי מים ועובש בתקרה, בקירות וברצפות

כתמי מים ועובש בתקרה, בקירות וברצפות גורמים לדליפת מים להיות ברורה יותר. יש לבדוק את הארונות מתחת לכיורים גם לאזורים דהויים. זרנוקי המים המחוברים למכונות כביסה הם גם אזור נפוץ בו מתרחשות נזילות. נזילות מים יוצרות גם ריח שהוא סימן לצינור שבור בקיר או בתקרה.

ישנם מספר מתקנים: מיכל מים, שסתום שטיפה, כיורים, רשת צינורות, ברזים וכו 'היוצרים מערכת אינסטלציה. גישה אידיאלית היא לבדוק באופן קבוע את כל הגופים הנגישים כדי לראות אם הכל בסדר. גופים ישנים ומחלידים מבקשים צרות.

ברגע שאתה בטוח שיש נזילת מים בהנחתך, פנה מיד לחברת אינסטלציה אמינה כדי לפתור את הבעיה. מומלץ לבצע בדיקת אינסטלציה יסודית לאחר 6 חודשים או פעם בשנה בכדי להבטיח כי אין שום סימן לבעיה.

#טכניקות #לפתרון #נזילות #מים #במקום #שלך

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם