אינסטלציה מסחרית – הבנת היסודות

[ad_1]

בניין לא יכול לתפקד כראוי ללא השירותים החיוניים של אינסטלטור. מים בטוחים לשימוש בבניין ופינוי פסולת בטוח יעניקו למשתמשי הבניין סביבה נקייה שבה יוכלו לפעול. מכשירי חשמל בבניין שמשתמשים במים כמו כיורים, מקלחות ושירותים יכולים לפעמים להיחסם ואינסטלטור יבטיח כי הסתימות ייפתרו במהירות. ישנם סוגים שונים של אינסטלציה אשר נותנים מענה לצרכים שונים והאינסטלציה המסחרית דואגת לצרכי האינסטלציה של מבנים מסחריים.

לגבי אינסטלציה מסחרית

אינסטלציה מסחרית כוללת התקנה ותחזוקה של מערכות בקנה מידה גדול לאספקת מים ופינוי פסולת לסוגים שונים של עסקים, תעשיות ומבנים גדולים. אינסטלטור מסחרי יענה על צרכי האינסטלציה של מתקנים אלה למשל התקנה ותיקון של צינורות או ביטול חסימה של ניקוז סתום.

אינסטלציה מסחרית כרוכה בעבודות חירום רבות שלפיה כל בעיה בצנרת כמו דליפת מים המשבשת את העסק מטופלת במהירות. כאשר אינסטלטור מסחרי יגיע לביתכם, הוא יעריך את הבעיה וייתן לכם הצעת מחיר כמה תעלה עבודת התיקון. לאחר מכן הוא ירד לעבודה על מנת לפתור את הבעיה. זה מבטיח שהעבודה תימשך במתחם ללא הפרעה ובכך תיפטר מהסיכון להפסדים.

סוגי אינסטלציה מסחרית

צנרת מים חמים היא היבט חשוב בצנרת המסחרית שכן ניתן לתקן מערכות חימום מקולקלות על מנת להבטיח כי מים חמים זורמים במקום ללא הפרעה. עסקים המשתמשים במכונות גדולות דורשים טיפול ותיקון שוטפים.

ישנם אינסטלטורים מסחריים המיומנים בהתמודדות עם מכונות מסחריות ויוכלו לזהות את הבעיה במכונות ולתקן ולתקן אותן. בחצרים שבהם הגז משמש כמקור אנרגיה, יהיה צורך בהתקני גז מסחריים להתקנה, תיקון ותחזוקה של מכשירים המשתמשים בגז למשל תנורים מסחריים או ציוד תעשייתי.

תפקיד אינסטלטורים

עבודתו של האינסטלטור המסחרי היא להבטיח שמערכת אספקת המים תתפקד כראוי וצינורות הפסולת מתנקזים כראוי. כאשר האינסטלטור מתקין מערכת אספקת מים וניקוז, עליו לחפור תעלות ולפרוס את הצינורות. לאחר מכן עליו לחבר אותם למערכת המים והביוב המקומית.

בזמן פריסת הצנרת, האינסטלטור צריך לוודא שמערכת אספקת המים תתרחק מכל זיהום. לאחר שהמערכת הצנרת החיצונית הונחה כראוי, הצנרת הפנימית של הבניין נעשית. צנרת פנימית של הבניין עשויה לכלול התקנת מזרקות מים, כיורי מטבח וחדר אמבטיה, שירותים, מקלחות וממטרות אש.

תחזוקה

היבט חשוב בצנרת המסחרית הוא תחזוקת מערכות המים והניקוז של הבניין, כולל מערכות החימום. אינסטלטור יצטרך לוודא שהניקוזים בממסד שעוסק במזון יהיו נקי ממזון או משומן שיכולים לגרום לחסימה בקלות.

האינסטלטור גם צריך להכיר את תקנות הבריאות כדי שיוכל לעמוד בהן. הוא צריך להבטיח שהתקנים של אספקת מים וניקוז פסולת יהיו בהתאם לקודים ולתקנות המקומיות של מבנים מסחריים.

[ad_2]

Source by James Hasapis

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן