בדיקת צינורות וידאו: כיצד כלי אינסטלציה בהייטק יכולים לעבוד עבור הנכס שלך

 

לא כל השרברבים הם בית ספר ישן. שאל אם מצלמת אינסטלציה יכולה לעזור לפתור את הבעיה של הצינורות שלך.

לאינסטלטורים של היום יש הרבה יותר בארסנל שלהם מאשר נחש אינסטלציה סטנדרטי וכמה מפתחות. אנשי מקצוע אלה יכולים להיעזר בכלים הייטקיים כמו מצלמות אינסטלציה, לטכנולוגיה מתקדמת כשהם עובדים כדי שהצינורות שלכם יהיו ברורים וזורמים חופשי שוב. אז אם אתם חווים בעיה שנראית כבעיה מרכזית בביוב הביוב של הבית, התקשרו למקצוענים בעזרת הכלים העדכניים ביותר שיעזרו לכם לנקות את הצינורות בצורה היעילה ביותר, הפחות מפריעה.

בדיקת צינורות וידאו משתמשת במצלמה מיוחדת למים המחוברת לסליל חוט ארוך, לא כל זאת בניגוד לנחש אינסטלציה. מצלמה קטנה זו תוכננה במיוחד בכדי שתוכל לעבור דרך צינורות ניקוז, תוך עמידה בתנאים הקשים על מנת לספק תמונה ברורה, אפילו דרך מים עומדים. כדי לאתר בעיה, האינסטלטור שלך ישחיל את המצלמה לצינורות שלך, בדרך כלל דרך ניקוי ביוב, ויפרק את החוט כשהמצלמה תעבור בהמשך הצינור. כשהמצלמה נעה ביסודיות בצנרת שלך, הטכנאי יוכל לראות את פנים הצינורות שלך על מסך וידאו קטן. בדרך זו, בדיקת צינורות יכולה לאתר במדויק את כל סוגי הבעיות, כולל:

* חסימות והצטברות
* חדירת שורש
* נזקי צנרת כגון סדקים ושברים

ברוב המקרים, לאחר שרברב שלך יגלה היכן הבעיה, הוא יוכל לפתור את הבעיה מבלי לחפור בחצר שלך או לקרוע את הרצפה. במקרים של חדירת שורש או חסימות, לעיתים קרובות עקירת הצינורות בעזרת טכניקת סילון הידרו (מים בלחץ) תבטל את הבעיה, הכל מבפנים הצינור.

שימוש במצלמת אינסטלציה לאיתור הבעיה לא תמיד אומר שניתן לפתור את הבעיה ללא חפירה. לדוגמה, במקרה של צינור ניקוז ביוב שנשבר למעשה לשניים, יהיה צורך להחליף את הקו. עם זאת, באמצעות מצלמת קו ביוב כדי לאתר את קטע הצינור הפגום, אינסטלטור שלך יוכל לחפור את הנקודה הספציפית הזו, במקום לחפור את כל הקו בחיפוש אחר הבעיה. זה עוזר לייעל את כל התהליך ולמזער את הנזקים לחצר שלכם שיידרשו כדי שהצנרת שלכם תעבוד שוב.

אז בפעם הבאה שאתה נתקל בבעיית גיבוי אינסטלציה או ניקוז, שאל את האינסטלטור המקומי שלך אם בדיקת צינורות וידאו עשויה להתאים לפרויקט שלך. אתה עשוי להיות מופתע עד כמה התיקון של הצינורות שלך יכול להיות מהיר, קל ופחות פולשני. מצלמת קו ביוב בְּתַפקִיד!

 

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן