היתרונות בשימוש בחברת שיקום עצמאית לתיקון הנכס שנפגע ממך

[ad_1]

זה קרה. אתה מגיע ואתה מגלה שהבית או המשרד שלך מוצף ונגרם לו נזקי מים. רשימת הגורמים הפוטנציאליים קוראת כמו רשימת קומדיה של לטרמן אך זו לא בדיחה. לא משנה אם נזקי המים נגרמו על ידי צינור שבור, הצפה, הוריקן, ברז שנותר פועל, או אם כבאות האש ירה טון מים דרך הבניין על מנת לכבות שריפה, זה קרה וזה צריך להיות תוקן.

הרגש הראשון שיש לאנשים רבים הוא פאניקה ותחושת אובדן עצומה. זוהי תגובה מובנת ומוצדקת שכן למרות ההלם הכולל מהעדים לנזקי המים, ההיבט המפחיד ביותר עבור אנשים רבים מגיע כאשר הם מתקשרים לחברת הביטוח שלהם כדי להתחיל בתביעתם. אתם תוהים מי יכול לעזור, כמה זמן זה ייקח וכמה יעלה מאמץ השיקום. מתאם הביטוח שלך מבטיח לך שהכל יהיה בסדר והם שולחים את צוות השיקום שלהם כדי לתקן את הבית שלך. הביטחון נשמע טוב אבל מה הערך של שירות זה?

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שמתאם הביטוח עובד עבור חברת הביטוח ותפקידם לחסוך לחברת הביטוח כמה שיותר כסף על ידי מניפולציה של כל מלכודת וטכניקה ערמומית שבה הם מאומנים להשתמש ויכולים לדמיין למצוא דרך לצמצם או לדחות את טענתך. בידיעה זאת, עליך גם להבין שחברת השיקום שהמתאם הביטוחי שלך שולח היא חברת השיקום המועדפת על המתאם מסיבות של חסכון לחברת הביטוח לא מסיבות של איכות העבודה או שביעות רצון הלקוח. כי אתה רואה, במקום שיהיה לך טוב יותר על הלב, חברת השיקום שהמתקן שלך מעדיף ושולחת, מתחשבת באינטרסים של מתאם הביטוח. אז כאשר מגיעה חברת השיקום המועדפת על מתאם הביטוח הזה, הם העיניים והאוזניים של המתאם ויש להם רשימת כביסה של אי הכללות שהם מבקשים להתאים לה את הטענה שלך על מנת לצמצם או לדחות את הטענה שלך. הם יודעים ועכשיו אתם יודעים שכל עבודה שתסיים חברת ההתאוששות המועדפת על ביטוח הביטוח שלה תהיה בשיעור הרווח הנמוך ביותר האפשרי, כך שחברת "שיקום" זו, כמו אדוני חברת הביטוח שלהם, תקצץ כל פינה ותשתמש בציוד ובחומרים הזולים ביותר שאפשר להרגיע את רגשותיך ולתבוע. אולם פעמים רבות, השקט הזה הוא למעשה רק תיקון משטח דק עם מסכה דקה והעבודה נכשלת בכל מקום כאשר מומחה עצמאי בענף סוקר ומעריך את העבודה שהושלמה.

הנה סוד שמתאם הביטוח לא רוצה שתדע … יש לך בחירה!

יש לך את הזכות לבחור את חברת השיקום שלך. יש לך את הזכות לשירות מוסמך ומקצועי. יש לך את הזכות להחזיר את הבית, המשרד או הנכס שלך באופן מקצועי למצבו הקדמי על ידי חברה שמחזיקה את האינטרס הטוב ביותר שלך בלב. יש לך את הזכות לבחור חברת שיקום עצמאית.

חברת שיקום עצמאית פועלת לשרת את הלקוח. חברת השיקום העצמאית משיגה את עסקיה ונשארת בעסקים באמצעות השכלה מקצועית שוטפת בתעשייה המקצועית; עבודה מהירה ואיכותית; ולקוחות מרוצים לחלוטין. ברוב המקרים, אנשי המקצוע המאומנים המפעילים חברת שיקום עצמאית יעשו כל מאמץ לעשות כל מה שאפשר כדי להפוך את הזמן המאתגר הזה לנעים ככל האפשר על ידי שימוש באותו ציוד וחומרים איכותיים ביותר בהם הייתם משתמשים, ואתם מצפים שישמשו אתכם, אם היית עושה את השירות בעצמך. אנשי המקצוע האמיתיים בתעשייה שנמצאים בחברת השיקום העצמאית המקומית שלך הם עורכי דין לצרכנים שאינם מרוצים עד שהבית, המשרד או הנכס שלך יבשים ויוחזרו לתקני התעשייה. במקרים רבים חברת השיקום העצמאית יכולה לחייב את חברת הביטוח שלך ישירות כך שלא יהיו לך כאבי ראש. עם כל היתרונות המפורטים כאן, ברור שהיתרון הטוב ביותר בשימוש בחברת שיקום עצמאית לתיקון הנכס הפגוע במים שלך הוא המחשבה שאתה מקבל כשאתה מתקשר לשכור כזה.

אני מקווה שלעולם לא תצטרך להשתמש במידע המובא כאן, אך אם יתעורר הצורך אי פעם, כעת אתה יודע שיש לך אפשרות לבחור במי המטפל בשיקום שלך ולמה בחירתך היא להשתמש בחברת שיקום עצמאית.

[ad_2]

Source by Jimmy Kay

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן