הנה מדוע עליך להתקין מרכך מים

[ad_1]

להלן רק 4 יתרונות בשימוש במרכך מים שלם שלם:

1. מפחית הוצאות

מים רכים אינם מכילים יונים מינרליים הגורמים להצטברות אבנית בצינורות ומים באמצעות מכשירים המאפשרים לאנשים להימנע מחשבונות תיקון יקרים. כאשר הצטברות מינרלים בצינור, האזור בו המים זורמים הופך צר ולכן הדבר ידרוש לחץ משאבה גבוה יותר. כמו כן, זה ידרוש יותר אנרגיה כדי להפוך מים חמים או קרים. ההצטברות גורמת גם למכשירים להיות פחות יעילים ולכן המשמעות היא הוצאות נוספות על תיקון/החלפה של מכונת קפה, מדיח כלים, מכונת קרח, מכונת כביסה ותנור מים.

2. בגדים בהירים ורכים יותר

שימוש במרכך מים ימנע את ההשפעות המזיקות של מים קשים על הבגדים, יגרום להם להיות רכים יותר למגע ולשמור על איך שהם נראים ומרגישים.

בגדים בהירים יותר: כאשר אנשים שוטפים את בגדיהם במים קשים שיש בהם מינרלים, זה ישאיר משקעים. מינרלים אלה יגרמו לצבעים לדעוך. חלקם אף עלולים לגרום לכתמים או שינוי צבע. לכן, עדיף לבחור במים רכים. למעשה, חלקם מניחים מלח בבגדים הצבעוניים שלהם כדי למנוע דימום, שאינו נחוץ למערכת מים רכים ולשימוש בהחלפת נתרן.

בגדים נקיים יותר: למים רכים קל יותר להתמוסס לבגדים, מה שהופך אותו לנקות אותם ביעילות רבה יותר. כאשר שוטפים בגדים במים קשים, הם נשטפים במינרלים, שמשאירים בהם משקעים. עם הזמן הצבעים מתחילים להתפוגג והלבנים הופכים לצבעוניים. מכיוון שמים רכים ממיסים סבון ביעילות רבה יותר, משתמשים בפחות חומרי ניקוי ולכן אין צורך יותר במרככי כביסה.

3. כלים נקיים יותר

כשאנשים גרים באזור שמשתמש במים קשים, קשה לשמור על כלים נקיים. בין אם הם מנקים אותו מספר פעמים ובין אם משתמשים בסבון או חומר ניקוי מסוים לשטיפה, נשאר מראה עכור כאשר הכוס וכלי הכסף שלהם מתייבשים. מרככי מים מתקנים את הבעיה בשורשה, ומבטלים את המינרלים לפני שהם יכולים להצטבר על כלים. מכיוון שמים רכים מתמזגים לחלוטין עם סבון וחומר ניקוי, נוצר יותר קצף ולכן, יש יותר פעולות ניקוי בשגרת מדיחות הכלים.

4. פחות זמן ניקיון

אם אנשים נשארים בבית שמשתמשים במים קשים, ניקוי יכול לגזול הרבה זמן. הם תמיד ישטפו כלים וכביסה מחדש. הם יכולים לבזבז הרבה זמן על קרצוף חלאות סבון וסיד גיר מהברזים, הכיורים וקירות המקלחות שלהם. מרכך מים מונע את ההשפעות השליליות של מים קשים, כמו גם ממיס סבון בקלות וכתוצאה מכך הצטברות פחות חלאות/קמצן בחדר האמבטיה. זה חוסך באופן קבוע את הזמן המושקע בניקיון.

[ad_2]

Source by Karina Popa

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן