חיתוך בטון – אל תתנו לקצת בטון לעצור אתכם

[ad_1]

מהו חיתוך בטון?

חיתוך בטון הוא תהליך של ניסור מבוקר, קידוח והסרה של בטון המבוצע על ידי מפעילים מיומנים באמצעות מסורים מיוחדים המשתמשים בלהבי ספוג יהלומים. בניגוד לשיטת "האמר" המאובקת המיושנת, חיתוך בטון מודרני מותיר גימור אטרקטיבי חלק ומשתמש במים כדי לא ליצור אבק או בלגן. ישנם סוגים רבים ושונים של חיתוך בטון אך הנפוצים ביותר הם ניסור קירות, קידוחי ליבה וניסור לוח או שטוח.

ניסור קירות הוא תהליך של חיתוך פתחים כגון דלתות או חלונות בקירות בטון, בדרך כלל בעובי של עד 12 אינץ 'אך במקרים מסוימים בעובי של עד 24 אינץ'. זה מושג באמצעות מסור המתחבר למסילה על הקיר לחיתוך. תהליך זה משתמש בלהב יהלומים עצום בגודל 30 אינץ 'ואף גדול יותר שיכול לחתוך בטון בגודל 12 אינץ' או יותר לאורך כל הדרך מצד אחד. היבט זה של העסק שלנו דורש את מירב המיומנות ואינו יכול להיעשות בקלות על ידי הממוצע "עשה זאת בעצמך". כאמור, ניסור קירות עשוי לגרור פתחי חיתוך ביסודות בטון אך עשוי לכלול גם הורדת גובה יסוד, הסרת יסוד שלם וגם חיתוך קירות תמך מבטון בחלקם או בשלמותם. סוג זה של חיתוך בטון דורש מיומנות וניסיון לחיתוך צנרת חלקה לחלוטין ופתחים מפולסים כמעט ללא אבק או בלגן, ולכן זהו שירות יקר למדי. רוב חברות חיתוך הבטון גובות מינימום של 425 $ רק כדי לקחת את הציוד שלהן לאתר ולחתוך.

בעלי בתים הבונים על ביתם תוספות שיש להם מרתפים או מרתפים בדרך כלל מוצאים שהם צריכים לחתוך בבסיס הבטון הקיים שלהם כדי להוסיף כניסה או מעבר בין המרתפים החדשים לקיימים. הרבה יותר קל וברוב המקרים פחות יקר לבצע שירות זה במהלך תהליך הבנייה ולא לאחר מכן.

קידוח ליבה הוא תהליך של קידוח חורים עגולים לחלוטין דרך קירות בטון ורצפות. קטרי החורים נעים בין 1 "ל 12" עגול אך ממוצע של 5 "עבור רוב היישומים של בעלי בתים. ביישומים מסחריים חורי הליבה יכולים לנוע בכל מקום עד 60" עגול ויותר. חורי ליבה משמשים ל"חדירות שירות "כגון חשמל, אינסטלציה וחימום אך משמשים גם בדרך כלל לאוורור תנורים או מייבשי בגדים. למרות שאינו מומלץ, ניתן לבצע קידוחי ליבה על ידי "עשה זאת בעצמך" המתקדם והציוד הדרוש לביצוע קידוחי ליבה זמין בקלות בחנות השכרת האספקה ​​והציוד המקומי שלך. לרוב החברות יש תשלום מינימלי של 250 $ עבור ליבת חור עבורך וזה יכול לקחת איש מקצוע עד 10 דקות לפרוק את הציוד שלו, ללבות את החור ולטעון מחדש את הציוד שלו. עם זאת, ראיתי בעלי בתים משכירים את הציוד ומבלים סוף שבוע שלם בניסיון לחרוץ חור אחד ואז להתקשר לאיש מקצוע להשלמת הפרויקט. בדיוק כמו בכל מקצוע חותך בטון מקצועי יגרום לעבודה שלו להיראות קלה.

ניסור לוח, המכונה גם ניסור שטוח, משמש לחיתוך משטחי בטון שטוחים אופקיים כגון רצפות, סיפוני גשר ומדרכות. מסורי לוחות כוללים להב יהלום המותקן על מכונה מאחור הדורשת מפעיל אחד בלבד. הם יכולים לחתוך בעומק של עד 33 אינץ 'אך בדרך כלל יש צורך רק 6 אינץ' או פחות ברוב היישומים של בעלי בתים. ניסור לוח הוא הפתרון המושלם לביצוע חדירות או פתחים ברצפות בטון כדי לגשת ולתקן צינור מים או קו ביוב שבור. כאשר מרתף או מרתף משופצים כדי להוסיף חדר אמבטיה הבטון מוסר כדי להוסיף צנרת חדשה לגופים. מסור לוח שימושי גם בעבודות הריסה כדי להתנתק ולהסיר פאטיו, שביל או שביל סדוק או לא רצוי. לפעמים בעל בית אולי תרצה רק חלק מפטיו או חיתוך לוח בטון אחר על מנת לשנות את הגינון שלהם. ניסיון בפרוייקט מסור לוח יכול להיות זמן רב מאוד עבור "עשה זאת בעצמך" הממוצע, אולם ניתן להשיג זאת. אני תמיד ממליץ להוציא כמה תוספות נוספות כסף וחוסך לעצמך סכנה והחמרה חמורים מאוד על ידי קבלת איש מקצוע לחיתוך בטון.

לא משנה מה הפרויקט שלכם, אל תתנו לקונקרון קטן לעמוד בדרככם. בטון יכול להיות המכשול הגרוע ביותר של בעל הבית אם הוא או היא לא יודעים שיש חברות שמתמחות בהסרה מהירה ומאוד מסודרת. כדי למצוא חותך בטון בעל מוניטין אני ממליץ לך להתחיל עם הדפים הצהובים ולבדוק אותם תמיד מול משרד העסקים שלך בטרם המקומיים או המחלקה המקומית להגנת הצרכן. כדי להכיר יותר את התעשייה פשוט חפש "חיתוך בטון" ובדוק כמה אתרים המוקדשים לנושא.

(ג) זכויות יוצרים 2007 חיתוך בטון וקידוחי ליבות, כל הזכויות שמורות

[ad_2]

Source by Robert Short

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן