כיצד לזהות אם יש לך צינורות פוליבוטילן בבית

[ad_1]

צנרת פוליבוטילן שימשה רבות בבנייה ביתית בתקופה שבין 1975 ל -1995, בעיקר בשל עלותה הנמוכה וקלות ההתקנה. צנרת פוליבוטילן יכולה לגרום למספר בעיות, בעיקר בשל העובדה שהיא יכולה להגיב עם מים ולהיות שבירה, להתקלף ולגרום לצינורות להיכשל ללא אזהרה מוקדמת. מכיוון שהם יכולים להיכשל, חשוב לדעת אם יש לך צנרת מסוג זה, וכאן נעבור על כמה דרכים לזהות צנרת פוליבוטילן בבית שלך.

ברור שהדרך הטובה ביותר לזהות פוליבוטילן היא לבדוק אינסטלטור מקצועי או פקח בית. ייתכן שתוכל לדעת אם לבית שלך יש צנרת מסוג זה על ידי הסתכלות בעצמך, אך קשה לזהות אם הוא ניזוק פשוט על ידי הסתכלות אם אינך מנוסה. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לחפש בכדי לדעת אם יש לך צנרת מסוג זה. לאחר שתאשר זאת, תוכל לפנות לבדיקה מקצועית של כל נזק אפשרי ולעזור לך למצוא פתרון.

צינורות המים התת קרקעיים של פוליבוטילן נוטים להיות בצבע כחול, אך יכולים להיות גם אפורים או שחורים. אסור לבלבל בין פולי שחור לבין פוליבוטילן. הקוטר של הצינורות נוטה להיות בגודל של חצי סנטימטר עד סנטימטר, וניתן לראות אותם נכנסים לבית דרך רצפת המרתף או הקיר, דרך לוח בטון, או אפילו דרך חלב זחילה. באופן כללי, הוא יגיע דרך הבית ליד דוד המים, וזה מקום טוב להתחיל לחפש בו. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בצנרת נחושת ליד הבית, ובצנרת פוליבוטילן נעשה שימוש ליד מד המים, לכן חשוב לבדוק את שני הקצוות.

ניתן להשתמש בצנרת פוליבוטילן גם בתוך הבית, והיא נמצאת הכי בקלות ליד דוד המים. ניתן למצוא אותו גם רץ לאורך התקרה במרתפים לא מלאים, ויוצא מהקירות כדי לספק מים לכיורים ושירותים. בחלק מהאזורים משתמשים בבלימות נחושת, כך שאם אתה רואה נחושת ליד המתקן אין זה אומר שלא נעשה שימוש בצנרת פוליבוטילן לשאר הצנרת. אם אכן אתה מוצא צנרת מסוג זה, בדרך כלל כדאי להחליף אותו, אך בדרך כלל יש לעשות זאת בעזרת אינסטלטור מקצועי, במיוחד אם הוא ניזוק.

[ad_2]

Source by Jerry L Work

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן