כיצד לשלוט באופן טבעי באוזניים

[ad_1]

הם כן ניזונים בלילה ומחפשים מקומות חשוכים וקרירים ולחים במהלך היום. כמה מקומות מסתור נפוצים נמצאים מתחת לחומר אורגני כגון מאלץ, קש אורן, פסולת עלים ופסולת אחרת, טיחי שבבי עץ רופפים, חומר מתפורר, פירות רקובים על הקרקע, עץ, לוחות או ענפי עץ הנמצאים על הקרקע, מתחת לצפיפות. גידול גפנים או כיסוי עבה ועציצים, כל דבר לח שיציל ויגן עליהם מפני השמש. כמו גם להסתתר בערימות של עצי הסקה שלא השתמשת בהם בשנה שעברה ואל לנו לשכוח להסתובב בתוך הסככה הקטנה והמיוערת הזו שיש לך בחזרה שלא נכנסת פנימה שנים. בעוד שתחי האוזניים הם אוכלי נבלות, אוכלים חרקים מתים, מפרקים חומרים צמחיים הם יכולים גם לאכול צמחים חיים ולפגוע בירקות שלך ולהיזכר מפרחי הצמחים, כולל ציפורני חתול, פטוניות, היביסקוס וצמחים רבים אחרים. פאות האוזניים משאירות חורים קטנים רבים בעלים ובפרחים של הצמחים.

שתילים ורוב הצמחים הפורחים עלולים להיפגע קשות או אפילו להיהרג כאשר יש לך אוכלוסייה גדולה באוזניים (טחינות קפה יגינו). פאות אוזניים יכולות לייצר אוכלוסיות גדולות די מהר ועלולות להפוך לבעיה גדולה עבור בעל הבית במהלך הלילה! הם נמשכים לאורות ולכן הם ייכנסו בלילה נמשכים לכל האורות הדולקים; כמו גם לכל האורות שהדלקתם במהלך היום אשר יגרמו להם להסתובב שם במיוחד אם זה אזור קריר. ניתן למצוא פאות אוזניים ברוב הבתים ויכולים להיכנס דרך נקודות כניסה כמו דלתות וחלונות, עולים דרך הקירות השבורים וכל פתחים סדוקים, מסכים שבורים. יש להם תפקיד מועיל בנוף והוכח שהם טורפים חשובים של כנימות, קרדית, רוב ביצי חרקים ורוב החרקים בעלי גוף רך כמו זבובים לבנים. יש להם ריח מאוד לא נעים כאשר מועכים אותם.

כמה פקדים טבעיים

רמז: פאות האוזניים נמשכות ללחות

שליטה במים מסביב לבית החיצוני. תיקון כל דליפה. המר למערכת טפטוף כדי לשמור על מים מתחת לפני הקרקע. לשלוט באופן קבוע בעשבים שוטים ולנקות פסולת מתה. סלק אזורי לחות גבוהים סביב קירות, באדמה, מתחת לאבנים, לוחות וכו '. שליטה בתנאי לחות לחים בחללי זחילה, ברזים, לאורך היסודות. שנה גינון על ידי יצירת גבול יבש מיד סביב קירות הבית. חצץ או אבנים שטוחות יכולים להוות מכשול אטרקטיבי נגד פאות אוזניים ופולשים מזיקים אחרים. מרזבי גשם צריכים לנתב מים מהבית. סגור או השתמש בהפשטת מזג אוויר בכל נקודות הכניסה האפשריות כגון דלתות, חלונות, צינורות, מסכי תיקון ודלתות וחלונות. במקרים בהם פגיעות אוזניים מהוות בעיה, סלק מקומות מסתור בעלי רמות לחות גבוהות. ליזום תוכנית לכידה יומית קבועה. הסרת בתי גידול באוזניים חשובה מאוד לשליטה על כל החרקים, כולל פאות האוזניים. כשהם נמשכים לאורות, הפסיקו להאיר בחוץ בלילה. הסר את האור הלבן והתקן במקום זאת LED צהוב.

בתוך הבית

יש לנקות אבק באוזניים בתוך הבית מדי יום; הקפד להרוג אותם ולהיפטר מהם על ידי השלכתם לשקית ניילון וקשירה ולזרוק לפח, מיד כדי שלא יפלשו מחדש. אם פאות אוזניים מהוות בעיה קבועה בבניין, בדוק את האזור כדי לראות כיצד הן נכנסות לבית ואטום ולחתוך סדקים וכל נקודות הכניסה. תיקון כל המסכים השבורים.

תרסיסים טבעיים

תרסיס שמן אתרי

אתה יכול להכין תרסיס טבעי שימנע מהם להיכנס הביתה. השתמש 1/2 גרם לכל ליטר מים מכל אחד מהשמנים האתריים הבאים הקיימים

1. שמן ציטרונלה

2. שמן קינמון

3. שמן פניני

4. שמן ציפורן

5. שמן לבנדר

6. הדרים

7. בזיליקום

8. כל שמן אתרי טבעי ניתן להשתמש האמור לעיל הם רק כמה. נסה בעצמך.

תרסיס הדרים השתמש ב- OTKO מנקה הדרים טבעי. לרסס ישר דרך אדון. יהרוג פאות אוזניים ורוב החרקים במגע. תרסיס סבון השתמש בכל סבון קסטילי טבעי כמו סבוני ד"ר ברונרס. הם מכינים מנטה, לבנדר, שקדים, עץ תה ועוד הרבה מקורות טבעיים. השתמש 1 גרם לכל ליטר מים. יהרוג פאות אוזניים בעת ריסוס.

DE SPRAY Gadren Grade DE ניתן להוסיף למים ולרסס. הדרך הטובה ביותר היא להכניס קצת DE לתוך צינור תחתונים ולהשהות במי ליטר. מניחים לשבת, יוצקים למרסס גלון ומרססים. כשהוא מיובש ה- de יפעל כמחסום ויהרוג ופאות אוזניים שזוחלות מעליו. אתה יכול להשתמש רק לאבק את האזורים עם זה.

צ'ק ליסט

ואקום, ואקום ואקום ואקום …

שואב אבק כל אוזניים בתוך הבית שלך. שואב אבק ביסודיות ותדירות הצורך. זרוק את השקיות לפח.

אבק טבעי

Garden Grade DE יכול לשמש כאבק מסביב לבית, כמו גם מתחת לבית ולעליית הגג. אבקו בכבדות והניחו לשבת.

חומצה בורית יכולה לשמש אבק בסדקים ובאזורים אחרים בין קירות הבית.

צמצום אוכלוסיות:

מלכודות בתוך הבית הן דרך מתמשכת אחת לניהול פאות אוזניים בבית על בסיס קבוע לטווח ארוך.

מלכודות שונות

מלכודת הפשפשים האולטימטיבית היא ללא ספק מלכודת החרקים הטובה ביותר בשוק. זה אינו משתמש בכימיקלים ורק אור קטן עם מחצלת דביקה שגורמים ללקיעת החרקים הנמשכים על ידי האור. הניחו אחד בכל חדר עם פאות אוזניים. הוא פועל גם על פרעושים (ובכך השם) וכן על עכבישים, ג'וקים ורוב החרקים האחרים.

מחוץ לבית

הסר חומרים מחוץ להיקף הבניין שיכולים להוות מקום מסתור, כגון קיסוס, פסולת צמחים, עלים במרזבים, ערימות עץ ישנות, פסולת עלים ישנה, ​​ערימות עיתונים או חומר אורגני אחר. לכסות ולתקן סדקים, נקיקים ופתחים אחרים סביב הבסיס או מסביב לבית החיצוני. נהל את הלחות מסביב לבניין על ידי תיקון או החלפה של ברזים דולפים, מזגנים דולפים, ניקוז דולף, שליטה במים הנכנסים לתשתית לאחר גשם וספק חללי זחילה כדי לאפשר כניסה. תיקון או שינוי התנאים לקידום סביבה יבשה יותר. קלטות ומעקה סביב הדלתות. חלונות. שקעי מים לשירותים וכן שקעי חשמל.

עברו על כל האזורים בפנים החשוכים והם יכולים להסתתר פנימה. קופסאות קרטון יהוו מקום מארח נהדר עבורם להסתובב בתוך הבית. הסר כל פסולת אחרת כגון עצי הסקה ישנים שאינם בשימוש. הרחק תמיד את הלחות מהבית שלך על ידי תיקון כל פיות הגשם הפגומות, שמור על הדירוג באזור כך שהמים יתנקזו מהבית, ושמירה על אוורור מתאים בחללי זחילה על מנת לאפשר לאזור להתייבש.

פאות אוזניים נמשכות לנורות חיצוניות, לכן החלף אותן בנורות LED צהובות, שהן פחות אטרקטיביות לפאות האוזן. הטיפול צריך להיעשות בחוץ באמצעות יישומים טבעיים של גן DE סביב יסוד הבניין, ערוגות פרחים, שטחי מאלץ ודשא בתוך כמה מטרים מהבניין, כמו גם באזורי שטח הזחילה של הבית. לטפל בפס בשני רגליים סביב הבניין הסמוך לקרן כדי להגביל את כניסת פנימי האוזניים. הצב גבול יבש ממש סביב בסיס הבתים לשליטה רבה.

מלכודות מחוץ לבית

עיתון: עיתון מגולגל ומרופט המוחזק יחד עם גומייה.

קופסת קרטון: ניקוב חורים בגודל עיפרון לאורך הקצה התחתון של קופסת הקרטון.

צינור גינה ישן: פיסות צינור גינה בגודל 12-24 אינץ '

פחית אוכל משומשת לחתולים. הוסף 1/2 אינץ 'כל סוג בירה או יין.

כלי טופר: השתמש בכלי גביע כמו מיכל פלסטיק. מנקבים חורים לאורך הקצה העליון של האמבט, מוסיפים 2 סנטימטרים כל יין זול ומכסים עם החלק העליון ושוקעים באדמה.

בית פינצ'ר ציפור יכול לשמש כיחידת דיור בה ניתן להניח כוס פלסטיק בגודל 8 גר 'במילוי בירה או יין. הייתי מנסה אחד מכל אחד ולראות מה הכי מושך.

לכידה היא גישה יעילה וקלה להפחתת אוכלוסיות האוזניים.

אחד המרכיבים המרכזיים בתוכנית ניהול טבעית לאוזניים היא מערכת לכידה פעילה יומית. רגע לפני רדת החשיכה, הניחו את מלכודות הפינקים של הציפורים ברחבי החצר במקומות שאינם רואים. בבוקר, לנער אותם מהמלכודות מעל דלי של סבון / מים של ד"ר ברונרס או כל סבון טבעי. המשך ללכוד עד שלא תתפוס עוד פאות אוזניים. ניתן להסתיר מלכודות ליד נטיעות שיחים וכיסוי קרקע, או נגד הבית. לעצי פרי, הרחיקו עשבים, מברשות והפראיירים (תמיד גוזמים) מבסיס העצים לאורך כל השנה מכיוון שהם מספקים מקלט לפאות אוזניים, חלזונות ויצורים אחרים. עקוב אחר אוכלוסיות על ידי ספירת כמויות של פאות אוזניים שנתפסו במלכודות.

לחסל את בית הגידול שלהם:

שינוי בית הגידול סביב הגינה שלך יקטין את אוכלוסיית האוזניים ואת הנזקים. להיפטר ממקומות המסתור שלהם: לוחות, עשבים שוטים, ערימות עץ, פסולת צמחים, פסולת עלים וכל חפץ אחר היוצר מקומות מסתור כהים ולחים. אין לשתול כיסויי קרקע צפופים, כגון קיסוס, מנטה, עשבי תיבול ,, ליד גינות ירק או פרחים. הרם שתילים פגיעים בתוך הבית עד שהם מסוגלים לעמוד בכמה ללעוג. או שתתחיל אותם בחוץ על שולחן עם רגליים מוגנות על ידי מחסומים דביקים.

חלק מהאנשים לא ממליצים להשתמש באדמה אורגנית מכיוון שהם אומרים שהיא מספקת מחסה למזיקים כגון פאות אוזניים ועכבישים. יש לי דעה מנוגדת כי מאלץ אורגני מציע לפאות אוזניים אזור ציד מגוון שיציל את הצמחים שלך וגם יספק את צרכי כדור הארץ. ניתן בקלות לשמור על מאלץ נקי מפאות אוזניים על ידי אבק עם ציפוי גן מספר פעמים בשנה או על ידי אבק ממש לפני ואחרי כל פעם שאתה מורח שכבה חדשה של מאלץ. ריסוס מאלץ עם כל סבון טבעי ישלוט גם בהם.

אנדי לופז

הגנן הבלתי נראה

[ad_2]

Source by Andrew Lopez

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן