מדוע בידוד צינורות חשוב?

[ad_1]

בידוד טוב שומר את החום פנימה והחוצה בתנאים מסוימים כדי לשמור על טמפרטורה אידיאלית. בבתים ובבניינים בהם צינורות משמשים כדרך מעבר למים חמים או קרים, בידוד הוא חובה. צינורות בידוד נעשים משלוש סיבות עיקריות:

  1. מניעת הקפאת מים בצינורות

במהלך החורף מזג האוויר יקפיא את המים בצינורות מחוץ לבית או לבניין. זה יכול לגרום לצינורות להיסתם ולהוביל לצינורות מתפוצצים. בידוד הצינורות יבטיח כי המים יזרמו פושרים או חמים בהתאם להגדרה שתבחר. זה גם יחסוך לכם את עלויות התיקון והחלפה הנוספות של צינורות.

  1. מניעת העברת חום או אובדן חום

אם בבניין הבית או המשרד שלך יש חימום מרכזי, בידוד הצינורות מונע את אובדן החום שיכול להוביל לחשבונות חשמל גבוהים יותר ויותר פליטת CO2. מערכת החימום המרכזית שלך תתאמץ פחות על מנת לשמור על טמפרטורת מים אידיאלית בצינורות.

  1. אמצעי בטיחות

לצינורות מחוממים יש טמפרטורות גבוהות. לכן הם צריכים להיות מרופדים בחומר מבודד לא רק בפנים, אלא גם מבחוץ. בידוד הצינורות מונע צריבה בשוגג.

סוגי בידוד

לבידוד תרמי, הצינורות מבודדים לרוב באמצעות ציפוי פיברגלס וקצף. עמידות החום תלויה בעובי הפיברגלס והקצף בשימוש. סוגי הקצף המשמשים בדרך כלל עשויים מפנול קשיח, פולי -סוציאראט, פוליאתילן ופוליאוריטן. חומרים אלה, יחד עם פיברגלס, אינם פולטים או דולפים תוצרי לוואי רעילים כאשר הם באים במגע עם חום גבוה או אש.

התקנה ותחזוקה

בידוד הצינורות שלך לא צריך להיות פרויקט DIY. חומרי בידוד לרוב מותקנים על מנת להבטיח בטיחות. יתר על כן, ישנם גורמים שונים כגון שטח פנים, מוליכות תרמית וצפיפות שיש לקחת בחשבון בעת ​​גלישה אחר חומרים מבודדים. אם הצינורות שלך בבית עדיין לא מבודדים ואתה גר באזור עם אקלים קר, עליך להזמין איש מקצוע שיבצע את הבידוד. זה יכול להיות אינסטלטור או מהנדס חימום. עלות השירותים שלהם, החומרים בהם נעשה שימוש, ההתקנה והתיקונים (אם יש כאלה) ישתנו בהתאם לכמות ולמיקום הצינורות. ישנן חברות בידוד המציעות הצעת מחיר חינם באינטרנט או בטלפון.

בידוד הצינורות נשחק באופן טבעי עם השנים. לפני שהחורף מגיע, חשוב לבדוק את הצינורות שלך אם יש צורך לתקן משהו. זה יכול להיות צינור דולף, חומר (מינרל, שומן וכו ') או בידוד שחוק.

[ad_2]

Source by Allan Esposo

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן