סוגי עבודות המבוצעות על ידי קבלני שירות רטובים

[ad_1]

יש צורך בהעסקת קבלני שירות רטובים כאשר יש צורך לבצע עבודות על צינורות תת קרקעיים. קבלנים מסוג זה מעורבים בהתקנת צינורות מים וביוב ומערכות ניקוז מי סופה; תיקון או הסרה של צינורות קיימים; הכנת אתרי בנייה לעבודות הריסה; ושיקום קרקעות בו בוצעו עבודות צינור.

קבלני שירות רטובים נחוצים גם לתיקון או התקנה של מערכות לטיפול במים ציבוריות, בתי משאבות יצוקים ומיכלי פלדה, כמו גם מודרניזציה של צינורות מים מתוקים.

קבלני בניית שירות רטובים עוברים הכשרה משמעותית לפני שהם מורשים לעבוד באתרי בנייה. עובדים נתקלים לעתים קרובות בתנאים מסוכנים שעלולים לגרום לפציעה חמורה, מוות או פריקה בשוגג של רעלים לסביבה. מסיבה זו, הקבלנים מקבלים גם הדרכה בהנחיות HAZMAT ו- OSHA, יחד עם כל הכשרה מיוחדת הנדרשת לתפקוד התפקיד הספציפי שלהם.

משאב אחד שעוזר במיוחד לקבלני השירות הוא הנדסת שירות תת -קרקעית. SUE עושה שימוש בכמה סוגים של ציוד הייטק המשמש לייצור מפה תלת-ממדית של אתר הבנייה.

שיטות SUE מספקות לקבלנים מידע מפורט הנוגע לצינורות ומערכות שירות שהותקנו בעבר. היכולת להשיג מיקום מדויק של הצינורות הללו סייעה בהפחתת תאונות במקום העבודה הנגרמות על ידי צינורות פגומים.

כל הקבלנים המבצעים עבודות שירות תת -קרקעיות חייבים לנקוט באמצעים על מנת להבטיח כי בטיחות הבנייה נמצאת בראש סדר העדיפויות. בכל פעם שעובדים חופרים תעלות כדי לבצע עבודות תת-קרקעיות, הם חייבים לגבש את הקרקע סביב התעלות כדי לצמצם את הפוטנציאל למערות.

הקבלנים צריכים להיות מאוד מודעים בעת ביצוע עבודות בסמוך לקווי שירות מכיוון שמגע לקווים חשופים עלול לגרום לפציעות קשות או אפילו למוות. גרימת נזק לצינור השירות התת קרקעי הקיים עלולה לגרום להצפות ברחובות, פריקה של מזהמים סביבתיים או פיצוצים קטלניים.

הקבלנים מתמודדים גם עם פוטנציאל הנזק בעת עבודה עם ציוד מסוגים שונים המשמשים במקום העבודה. ביצוע עבודות שירות תת קרקעיות כרוך בשימוש בציוד כבד לחפירת תעלות והתקנת צינורות. עובדים נמצאים בסיכון להינפץ על ידי מכונות בנייה או להיפגע מצינורות כשהם יורדים לתעלות.

עבודות חפירת בנייה מציגות נושאים ואתגרים רבים הדורשים תכנון מוקפד, הכשרה אינטנסיבית ומעקב שוטף אחר הפרויקט. ניתן לצמצם את הפוטנציאל לתאונות ולפגיעות במקום העבודה על ידי עריכת סקרים לפני העבודה כדי להעריך את הסיכונים הפוטנציאליים ולגרום לעובדים מסוימים לקבל הכשרה מספקת.

האתגר הגדול ביותר שעומד בפני קבלני השירותים הרטובים הוא מים. עבודות מסוג זה דורשות לעיתים קרובות חפירות תעלות הממוקמות מתחת למפלס המים. במצבים אלה, הקבלנים נדרשים להסיר את מקום העבודה לפני ביצוע עבודות צינור.

ישנן מספר שיטות המשמשות לניקוז אתרי עבודות בניה. הנפוץ ביותר הוא סיפון או שאיבת מים. עם זאת, אם מפלסי המים גבוהים מדי העובדים יצטרכו להתקין קירות ניתוק ונקודות באר.

התקנת נקודות באר היא הליך מסובך ויקר. טכניקה זו כרוכה בהצמדת נקודות באר למשאבה המשמשת לשואב ושחרור מים דרך צינור כותרת המשתמשת בסדרה של משאבות סילון כדי לפרוק בכוח מים לאדמה.

בניית כלי שירות רטובים היא אחד מסוגי העבודה המסוכנים והטכניים ביותר. חיוני להעסיק קבלני שירותים רטובים בעלי ניסיון ובעלי תיעוד בטיחות בבנייה בכדי להבטיח שהעבודה תתבצע בבטחה ותואמת את התקנות הממלכתיות והפדרליות.

[ad_2]

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן