שלושה סימנים שאתה צריך תיקון יסוד מתקדם

[ad_1]

המעבר לבית הראשון שלך הוא חוויה נהדרת פשוט כי אתה מרגיש מבוגר כמו שאתה עלול להרגיש אי פעם (חוץ מהורות). אמנם ההתרגשות של טקס המעבר הזה היא אולי מה שהופך את כל קופסת האריזה לקלה יותר לנשיאה, אבל דברים כמו תיקון יסוד מתקדם שיכולים להיות המים הקרים בפנים שאתה לא רוצה לחשוב עליהם. מי יאשים אותך, נכון?

שוב, הבסיס שלך משמש כבסיס הבית שלך. ההשקעה החומרית הגדולה ביותר בחייך מוחזקת על ידי הקרן, ולכן הבריאות שלה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בחייך. אולם מסיבה כלשהי, בדרך כלל לא קורה עד שמשהו יעלה הדורש את תשומת ליבך המיידית. זה מעגל של דחיית דברים שצריך להישבר, וזה מתחיל בך.

בואו נודה בזה – אתם כנראה לא מכשפים לתיקון בית שיכול להתמודד כמעט עם כל תיקון הנדרש בסביבת הבית הישן. עם זאת, אתה כנראה טוב באיתור דברים שנראים לא במקום, ומיומנות קטנה זו עשויה להיות הכלי הטוב ביותר להתמודדות עם העולם הגס של תיקון יסודות מתקדם.

אם אתה רואה את שלושת הסימנים הללו (כל אחד בפרט או כולם בבת אחת), תיקון יסוד מתקדם הוא בעתיד הקרוב שלך:

רצפות משופעות ולא אחידות – הסתובב בבית שלך ובדוק אם אתה מבחין במקומות שבהם הרצפה שלך משופעת או מרגישה לא אחידה מתחת לרגליך. השתמש בכדור פשוט כדי למצוא עליות ומורדות שקשה לראותן. כמו כן, צא החוצה ובדוק אם יתכן שבביתך סימני מדרון.

בעיות בפתיחת/סגירת דלתות וחלונות – בדרך כלל מהירים לזהות דלתות ככאלו שקשה לפתוח או לסגור אותן, אך בהסתמכות רבה כל כך על מערכות HVAC, פתיחה וסגירה של חלונות לא מתרחשת לעתים קרובות. קח את הזמן לבדוק אותם, ובוודאי תדע שמשהו כבוי אם אתה רואה סדקים בזכוכית.

סדקים ניכרים גדולים יותר מעובי 1/4 אינץ ' – כולם שמעו את האמרה הישנה, ​​"הו, זה רק הבית המתיישב." זה נחשב לעתים קרובות כלא דבר ומשהו שעוזר להסביר רעשים מוזרים בבית שלך. בעוד שחלק מהסדקים עלולים להתרחש כתוצאה מבית שמתיישב מעט על האדמה מתחתיו, אתה רוצה להיות בטוח לצפות ברוחב הסדקים. אם אתה עולה על רף 1/4 אינץ ', זה לא מסתדר – זו תנועת יסוד ואי פעולה מהירה עלולה להיות בעלת השלכות.

תיקון יסודות מתקדם, אם יש לך מזל, לא יהיה דבר שתצטרך להתמודד איתו מוקדם בחייך כבעל בית. עם זאת, בעיות הקמת הבית שונות מבית לבית, ולכן חובה להיות בעל בית יוזם ולחפש סימני אזהרה. היכולת לראות מתי משהו עשוי להיות באופק יכולה לגרום לחברת תיקון יסודות מדהימה במקום מוקדם. אי ביצוע זה יכול להיות תיקונים יקרים יותר בהמשך הדרך.

[ad_2]

Source by Morris Raymond

כיום כבר אין צורך לחפור ולחצוב כדי לאתר נזילה. האמצעים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים למאתר נזילות לאתר את הנזילה בקלות וללא הרס.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

למה שירותי ביובית הן המומחה לאיתור נזילות?

מערכות ביובית הן מרכיב חיוני בכל בניין או קהילה. הם אחראים על הובלת פסולת למפעל טיהור, תוך הבטחת סביבה נקייה ובריאה לכולם. עם זאת, מערכת זו עלולה לחוות דליפות שעלולות לגרום לאסון מסיבי. איתור דליפות אלו באופן מיידי יכול לחסוך לך

תעודת הסמכה ליקמסטר מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה.

לקוחות מספרים

  • Avatar liron avramovich ★★★★★ לפני חודש
    מקצועי מאוד, פתר לנו את הבעיה מהר אחרי כמה בעלי מקצוע שלא הצליחו . אמין, יסודי רואים שעובד מהלב !
  • Avatar SHANI AVRAMOVICH ★★★★★ 2 months ago
    אחרי שמספר בעלי מקצוע הגיעו ולא מצאו את הבעיה , קיבלתי המלצה על נירו הוא הגיע כבר באותו יום עם ציוד מקצועי וזיהה את הבעיה במהירותעשה עבודה מקצועית ואדם מאוד שירותי והגון ממליצה בחום
  • Avatar daniel bin ★★★★★ 2 months ago
    קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , נזילה שסבלנו ממנה שנים הגיע לפתרון. תודה
  • Avatar Miko Alagem ★★★★★ 2 months ago
    היתה לי נזילה בקיר, איתור מהיר של המקור וטיפול מקצועי, תודה רבה !
  • Avatar יפעת אלג'ם ★★★★★ 2 months ago
    שירות מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. ממליצה בחום רב.
  • Avatar Ifat Avramovich ★★★★★ a month ago
    מקצועי והוגן, נתן פתרון זול ומהיר!

ניווט מהיר

בטוח יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

עקבו אחרינו..

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלת צ'אט
1
מעולה!! שנתחיל לדבר
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכול לעזור?
דילוג לתוכן