איך אפשר לדעת אם יש לך מים קשים?

האם המים שלי קשים או רכים? הנה כיצד לדעת.

כמה בעלי בתים ברי מזל מעולם לא חוו מים קשים בבתיהם. זה בעיקר בעיה אזורית, עם האזורים שנפגעו הכי קשה במערב התיכון העליון. אך עבור מי שחי באזור מים קשים, זו יכולה להיות אחת מבעיות הצנרת המעצבנות מכולן. מים קשים הם מי ברז עם ספירת מינרלים גבוהה באופן חריג. הסיבה שזו סוגיה אזורית היא שתכונות גיאוגרפיות כמו שכבות גיר עבות נכנסות לתמונה; כאשר מי תהום מבעבעים דרך שכבות אלה, הם קולטים עקבות של מינרלים בדרכם לאספקת המים העירונית. עד שהוא מגיע לברז הבית שלך, מי הברז התקשו.

סימני מים קשים

מינרלים כמו סידן, מגנזיום, ברזל ואפילו אלומיניום יכולים לתת תכונות מים שהופכות אותו לבלתי נעים לשתייה, לא מתאים לכביסה ופוגע בצנרת הביתית.

אם אתה חושד שיש לך מים קשים, היזהר אחר הסימנים המסגירים הבאים:

  • כלים נקודיים: מים קשים מקשים על שטיפת סבון וחומרי ניקוי. בין אם אתה שוטף את הכלים ביד או משתמש במדיח כלים, קשיות המים שלך תשחק תפקיד במחזור השטיפה שלך. כלים שנשטפים במים קשים כוללים לרוב פסים וגיר כתומים – עקבות הסבון שנותרו מאחור.
  • חלאות סבון: כמו שסבון נצמד לכלים שלך, הוא יידבק לאמבטיה, לאריחים ולווילון המקלחת שלך. גם חלאות סבון יכולות להצטבר באזורי מקלחת עם מים רכים, אך מים קשים יגרמו לו להצטבר הרבה יותר מהר.
  • בעיות כביסה: מים קשים אף מקשים על שטיפת חומר הכביסה מבגדיכם, והם עלולים להקהות צבעים בהירים בטרם עת. בגדים שנשטפים במים קשים מרגישים לעתים קרובות מגרדים או נוקשים.
  • מקלחות בעייתיות : כאילו כל בעיות השטיפה האלה לא הספיקו, אי אפשר אפילו להתקלח מספק עם מים קשים. מרבצי המינרלים מקשים על עבודת קצף וקשה לא פחות לשטוף אותו.
  • עור יבש: בגלל הסרט הסבוני שמים קשים משאירים אחריהם במקלחת, בעלי בתים נוטים לחוות בעיות עור יבשות כאשר הם מתקלחים בבתים עם בעיות מים קשות.
  • טעם מצחיק: לחלק מהמינרלים המצויים במים קשים יש יתרונות בריאותיים, אך במחלקת הטעם אין שום תועלת. מים קשים בדרך כלל טעימים או מריחים מתכתיים, גופרתיים או חמצמצים.
  • נזק למכשיר : מרבצי המינרלים הללו במי הברז שלך יתבססו בסופו של דבר כמעט על כל מה שהם נוגעים בהם ויגרמו נזק שעלול להרוס מכשיר. אביזרי הציוד הנמצאים בסכנת נזק למים קשים כוללים מחממי מים חמים, מקררי מקררים, מדיחי כלים ומכונות כביסה.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם