איתור נזילות בעזרת גז​

איתור נזילה בגז היא השיטה המדויקת ביותר לאיתור נזילות מים ואנו משתמשים בה בעיקר לשטחים חיצוניים כמו חצר או גינה. מתי נשתמש באיתור נזילה בגז וכמה זה עולה? וכמה איתור נזילה היא בדיקה אפקטיבית ומדויקת לאיתור נזילות?
איתור-נזילות-בגז

איתור נזילת מים בגז מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. באמצעות מכשיר המריח את הגז אנו יכולים לאתר את מקור הנזילה ולהגיע לדיוק מקסימלי (בערך 10 סמ' אפילו פחות). בזכות אפשרות זו יש לנו את הביטחון להתחייב ל-100% הצלחה באיתור הנזילה, כמובן במידה וקיימת נזילת מים.

ברוב המקרים אנו נבצע פעולות מקדימות אשר יוכיחו שבאמת קיימת נזילת מים. חלק מהבדיקות תהינה בדיקת לחץ, איתור במצלמה תרמית, או מצלמת סיב אופטי (צילום פנים צנרת)

כמו כן, זו שיטה חוסכת עבורכם הרמת מרצפות, שבירת קירות, חפירה מיותרת של הגינה ואף הרס מיותר.

קצת על המכשיר לאיתור נזילות בגז

מכשיר לאיתור נזילות בגז הוא למעשה מכשיר עם חיישן שיודע להריח את הגז.

המכשיר לאיתור נזילות בגז יש את היכולת לאתר נזילה בעומק של 12 מטרים ויש בכך יתרון משמעותי בהשוואה למכשירים אחרים המסוגלים גם כן לגלות נזילת מים בצנרת.

בעזרת מערכת מחשב ניתן למדוד את כמויות הגז היוצאות מהצנרת (שבה איתרנו שיש נזילת מים)וכך נאתר את המיקום המדויק של הנזילה. למכשיר ישנה היכולות לפענח דליפות מהקטנטת ביותר הבוקעים מהצנרת, לנתח ולעבד אותם בצורה כזאת שתאתר את המיקום המדויק של הדליפה. וכך, כל מה שתצטרך לעשות הוא לחפור באותו האזור ולתקן אותו.

הגז אינו פוגע בשום צורה בצנרת. הגז בו משתמשים לגילוי מקור הנזילה הינו גז ידידותי לסביבה שמאושר על ידי הרשויות וגופי הבריאות. הגז עצמו הינו תערובת של 95% חנקן 5% הנותרים הוא מימן.

איתור-נזילות-בגינה

באילו מקרים נשתמש בחיישן גז?

השימוש במכשיר לאיתור נזילות בגז טוב למקרי נזילות מים שאינן ניתנות להבחנה כמו בצינורות תת קרקעיות בגינות או במרחבים פתוחים, גגות ולפעמים גם בדירות. 

צנרת מים נוטה להיות מסועפת, מורכבת ובדרך כלל גם חלודה. שיטת איתור זו מעניקה את האפשרות שבגילוי מקור הנזילה, זאת מבלי לשבור קירות ולגרום לנזקים באזור.

  • שיטת איתור זו מעניקה את האפשרות שבגילוי מקור הנזילה, זאת מבלי לשבור קירות ולגרום לנזקים באזור.
  • זו למעשה השיטה היעילה ביותר לאיתור נזילות בשטחים פתוחים, זאת ללא מאמצים.
  • חשוב לציין איתור נזילה באמתעות גז וכן הפעלה של מערכת זו חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה אשר מכיר את תחום.
  • המערכת מסוגלת להתמקד על מקור הנזילה ברמת דיוק גבוהה מאוד וחוסכת זמן רב ועבודה מיותרת.

לרוב, מחיר של איתור נזילת מים  בגז לא כולל את תיקון הנזילה עצמה, מיפוי הצנרת או מערכת המים ובדרך כלל המחיר הוא לאיתור של נזילה אחת.

כדאי לודא מחיר מראש במרה שיש מספר נזילות בבית. 

ניווט מהיר