השירותים המוצעים על ידי אינסטלטורים

הדבר המפתיע הוא שלבעלי בתים רבים אין מושג כיצד פועלת מערכת הצנרת הביתית שלהם. מערכת הצנרת מתייחסת בעצם לצינורות המותקנים בביתכם או לבניין לאספקת מי שתייה טובים ובריאים וכן לסילוק נכון של כל המים המשומשים והמלוכלכים.

רבים מאיתנו פשוט מסתמכים על השירותים שמספק השרברב. באוסטרליה, בוני בתים, משפצים ומתקני מערכות כמו אינסטלטורים עובדים על פי הנחיות ספציפיות על ידי הממשלה. למשל, בדרום אוסטרליה פעילותם מנוהלת על ידי שירותי הצרכן והעסקים (CBS) הנמצאים תחת משרד היועץ המשפטי לממשלה.

איפה עובד אינסטלטור?

אנו דורשים מים להישרדותנו וככאלה, בכל מקום שאנשים חיים במבנים רשמיים, אי פעם יורגש הצורך בשירותי אינסטלציה. לכן תוכלו למצוא אינסטלטור שעובד בכל מבנים ומבנים, החל מביתכם לבית החולים ושדה התעופה.

לאחר התקנת מערכות האינסטלציה שלך, העבודה טרם הסתיימה עד שבוצעו בדיקות בכדי לגרום למערכות כולן לפעול כנדרש ובטוח לשימוש.

מה עושה אינסטלטור?

בין הפעילויות הניתנות על ידי חברות אינסטלציה ואפילו אנשי מקצוע בודדים, כרוך בדרך כלל התקנת מערכות אספקת מים. אינסטלטור מעורב גם במהלך התקנת מערכות אספקת אנרגיה.

בין שירותים אלה, כולל התקנה של:

– קווי מים.

– מערכות חימום מים.

– קווי ביוב.

– קווי גז.

– ניקוי ניקוז.

תיקון ותחזוקה

פן מרכזי בעבודה של אינסטלטור הוא תיקון ותחזוקה של כל דבר בביתכם העוסק במים. תפקידם לשמור על שירות כזה, בטוח ופועל בצורה יעילה. מערכות הסקה מרכזית, דודי מים ואכן כל מערכות האספקה ​​בביתכם מסובכות בעבודתן ונוטות לתקלה מדי פעם.

אתה יכול לסמוך על חברת האינסטלציה אליה התקשרת כדי למיין תקלות מכניות כאלה ולבצע גם את התיקונים הנדרשים.

מלבד רק צנרת מים ומערכות אחרות המעבירות את המים שלך, אינסטלציה כרוכה גם בשמירה על יובש הבית על ידי התאמת מרזבי גשם על הגג שלך.

אינסטלציה לשעת חירום

ככלל, השרברב יבצע שירות ותחזוקה שוטפים של המערכת בכדי לוודא שכל מערכת הצנרת שלכם עובדת בצורה מיטבית. חברת אינסטלציה לשעת חירום לעומת זאת, מקדישה את הדעת כדי לוודא שמומחים תמיד עומדים לרשותכם 24/7 במקרה שקיבלתם שאילתות או שתזדקקו לבעיית אינסטלציה וניקוז שנפתרה במהירות.

זה לא משנה הזמן בו בעיית הצנרת תתעורר, יחידת חירום צריכה להיות מוכנה להגיע לביתכם ולעשות את עבודות התיקון הנדרשות.

חלק משירותי החירום הניתנים כוללים:

– תיקון ברזים דולפים.

– תיקון מערכות חימום מים.

– איתור ותיקון נזילות.

– ביטול סתימת כיורי מטבח וחדר אמבטיה חסומים.

– ניקוי ותיקון נקזים.

– תיקון פאנלים סולאריים שלך.

ללא קשר למערכת האינסטלציה האדיבה שיש לבית שלך, זה מאוד חכם שיהיה תמיד קשר אנשי החירום של חברת האינסטלציה שלך. אתה אף פעם לא יודע את השעה של הלילה שבו השירותים יידרשו. לא היית רוצה שיהיה לך את כל הבית מתחת למים רק בגלל שאתה לא יכול להתחקות אחר מספר הטלפון הזה!


Water leak detection
#השירותים #המוצעים #על #ידי #אינסטלטורים

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם