שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות שיכולות לדחוף את הלחץ שלך מחוץ לטווח זה – ולכל כיוון.

זה מעצבן שיש בעיה בלחץ נמוך, אך הסיבות הבסיסיות יכולות להיות גרועות בהרבה. ואם הבעיה שלך היא לחץ גבוה, זה עלול לגרום נזק חמור לצנרת הבית שלך. כדאי להקדיש זמן לבדיקת לחץ המים שלך, לחקור את הגורמים לבעיה ולנקוט פעולה בכדי להביא את הלחץ לטווח הרצוי.

כמה נמוך אפשר לרדת?

לעתים קרובות מבחינים בלחץ מים נמוך במקלחת, שם הכדרור מים מקשה על שטיפת הסבון, ועל כיור המטבח, שם לוקח סירי מים זמן מייסר למלא. לפעמים זה מלווה בצליל שריקה חלש שמקורו בברזים שלך.

באמצעות מד לחץ מים מכל חנות חומרה, אתה יכול לבדוק את לחץ המים שלך ממש ליד צינור הצינור שלך. כל מה שנמוך מ- 30 psi נחשב נמוך בעייתי.

ישנם מספר גורמים אפשריים ללחץ נמוך, וכמה מהם מטרידים באמת. צינור דולף יכול להסביר את ירידת הלחץ, אך פירוש הדבר שאתה מבזבז מים, מרים את חשבונך ואולי סובל נזק לביתך.

כדי לבדוק נזילה, כבה את כל המכשירים המשתמשים במים ובדוק את קריאת מד המים שלך. אל תשתמש במים בביתך במשך שעתיים, ואז קרא את המונה שוב. אם הקריאה גברה, יש לך דליפה.

הבעיה יכולה להיגרם גם בגלל הגבלה בצינורות שלך, כגון הצטברות מינרלים ממים קשים. לעיתים צינורות קבורים יכולים להסתתר פנימה ולגרום לסתימה גרועה עוד יותר. אינסטלטור יכול בדרך כלל לאבחן בעיות אלו באמצעות בדיקת מצלמה.

אם הלחץ הנמוך שלך נובע מעיריית המים המקומית שלך, עדיין יש דרך לתקן את זה. בעזרת מערכת הנקראת מיכל לחץ, תוכלו להעלות אוטומטית את הלחץ של כל המים המגיעים מהמתקנים שלכם. מיכלי לחץ משמשים בדרך כלל עם מערכות בארות, אך הם יכולים לעבוד בכל מקום שיש צורך בלחץ נוסף.

לחץ גבוה מדי ?

אם אתה מרגיש שמים יוצאים יותר מדי מהמתקנים שלך, או אם אתה שומע באופן קבוע צליל קולות חזק כשאתה מכבה ברז, ייתכן שיש לך לחץ מים מוגזם. השתמש במד לחץ כדי להיות בטוח – כל דבר מעל 80 psi גבוה מדי.

כאשר הלחץ שלך גבוה מדי, יש יותר מדי עומס על הצינורות, אביזריך ומתקניך. זה עלול לא לגרום לבעיות במשך מספר שנים, אך על ציר זמן מספיק ארוך, זה יגרום לצינורות להיסדק ולאביזרים להיכשל.

בחלק מהבתים יש לחץ מים גבוה מכיוון שהם ממוקמים ממש בתחתית גבעה, ולמים העוברים בצינורות העירוניים יש לחץ נוסף של כוח הכבידה. במקרים אחרים, עלול בבית להיות לחץ מוגזם אם הוא ממוקם ליד בניין גדול עם צורכי מים גדולים.

אם אינסטלטור מתקין ווסת לחץ בקו הראשי שלך, היא הדרך הטובה ביותר להילחם נגד לחץ גבוה ולהציל את הצינורות שלך.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם