מרזב סתום עלול להוביל לנזילות ושיטפונות

אם עדיין לא שלפתם את המגרפה העונה, רוב הסיכויים שהיא לא תהיה שייכת. העלים כבר נושרים ומשאירים בלגן פריך וצבעוני כדי שתוכלו לנקות אותו. אבל העבודה לא נעשתה לאחר שקשרת את שקית העלים האחרונה מהאדמה – בטוח שיהיו עוד הרבה תקועים במרזבי הבית שלך.

ניקוי המרזבים עשוי להרגיש כמו טרחה, אך ביצוע העבודה פעמיים בשנה יעזור לך מאוד למנוע נזקי מים בכל ביתך, במיוחד בקו הגג ובמרתף שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה יכול להשתבש וכיצד להימנע מבעיות חמורות.

מה הגרוע ביותר שיכול לקרות?

כל מיני פסולת יכולה לנחות במרזבים שלך. בדרך כלל מדובר בעלים, זרדים וזרעים, אך אשפה מונחת ברוח כמו שקיות ניילון יכולות בסופו של דבר להיתקע בעבודות.

כשזה קורה, החלק הראשון של הבית שלך בסכנת נזק למים הוא הגג שלך. בריכת מים במרזבים שלך יכולה לרקב את הקסם שלך, שלבקת חוגרת וקצה קו הגג שלך.

במהלך גשמים עזים, מים בסופו של דבר ישפכו מעל החלק העליון של המרזב ויפגעו בקרקע ממש ליד ביתכם. זה יכול לגרום להיווצרות תעלה לאורך קצה הבית שלך, להשפיע על צמיחת הדשא ולהשאיר בלגן רטוב ובוצי. במהלך הקיץ זה עשוי אפילו למשוך יתושים וחרקים אחרים שמתרבים במים.

אבל הבעיה הגדולה ביותר עם מרזבים שנחתכו היא שהמים ירווו את האדמה ממש ליד היסוד של הבית שלך. זה יכול להפעיל לחץ עצום על התשתית ועל קירות המרתף שלך, ולגרום לסדקים שיגדלו עם הזמן. נזילות במרתף ואף שיטפונות יכולות לנבוע ישירות מהפרות אלה.

זמן ניקוי

מרבית בעלי הבית יכולים לטפל במרזבים שלהם עם שני ניקיונות יסודיים בלבד בכל שנה: אחד בסתיו ואחד באביב. אבל בתים עם עצים רבים בסביבה עשויים להזדקק ליותר מניקוי אחד בסתיו, וחשוב לפקוח תמיד על המרזבים בזמן הגשמים כדי לזהות סימני פקק או שיטפון.

ניקוי מרזבים משלך הוא קל אך מבולגן. זה כרוך גם בעמידה על סולם, ולכן זו לא משימה נהדרת עבור אנשים עם בעיות ניידות או פחד גבהים.

כדי לנקות את המרזבים, התחל בשמירה על בטיחות הסולם – וודא שהסולם שלך ממוקם על קרקע מישורית וננעל כהלכה במקום. נעל נעליים נוחות להחליק.

הוק דלי ריק לראש הסולם כדי לאסוף את הפסולת שתסיר. לבש כפפות עבודה, שקול לקחת כלי גינה כף יד כמו כף או מגרפה ידנית. אלה יכולים להועיל לגירוד בוצה ספוגת מים מתחתית המרזב.

כאשר המרזב נקי, השתמש בצינור כדי לשטוף אותו נקי וצפה כדי לוודא שהוא זורם בחופשיות דרך הנחל. אם זה לא, יש לך סתימה במורד הזרימה שצריך לנקות. השתמש בצינור הגינה שלך בלחץ מלא כדי לזרום את שפך הנשימה מלמטה למעלה. יתכן שתצטרך להסיר את החלק התחתון של הנפיחה בכדי לעשות זאת. אם הצינור לא עובד, נחש אינסטלציה כמעט תמיד יבצע את העבודה.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם