נזקי מים, מדליפות, נזילות אינסטלציה הם התביעה הנפוצה בביטוח דירה.

נזילות בצנרת הן אחד האסונות המסוכנים ביותר שיכולים לפקוד משק בית. נזילה קטנה המסתתרת איפשהו בקירות עלולה לערער לאט את ביתך לאורך השנים ולקדם צמיחת עובש וטחב. לעומת זאת, נזילה גדולה ופתאומית עלולה להציף את הבית, להרוס רהיטים ומכשירים חשמליים ולהפוך את המקום באופן זמני למגורי. כל אחד יכול לעלות בתיקונים אלפי, ואפילו עשרות אלפים. למעשה, נזקי מים הם בין הסיבות השכיחות ביותר לתביעות ביטוח בעלי בתים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד נזילות בצנרת עלולות לפגוע בבית שלך ומה אתה יכול לעשות כדי למנוע אותן.

חמש דרכים שהצנרת שלך יכולה לבגוד בך

חמש הסיבות המובילות לתביעות ביטוח נזקי מים :

  • כשל במערכת אספקת האינסטלציה:  זה קורה כאשר הצינורות המביאים מים לביתכם נפגעים בצורה כזו או אחרת. כשל במערכת האספקה ​​יכול להיות אחת מבעיות המים הקטלניות ביותר מכיוון שלמים יש סיכוי לברוח מהצינורות בלחץ מלא.
     
  • נזילות  מהאסלה : אם יש לך מזל, מים דולפים רק מהאסלה שלך לפני שהם מגיעים לקערה. אם היא דולפת מהקערה לאחר השימוש בה, יש לך בעיית ביוב בידך כמו גם שיטפון. כל אחת מהבעיות דורשת התייחסות מיידית.
     
  • כשל בתנור מים:  מחממי מים חמים אינם מחזיקים לנצח, והם עלולים לפתח נזילות איטיות לאורך זמן, או להיכשל בבת אחת באופן מרהיב.
     
  • נקזים לא מתפקדים כראוי : גיבוי לניקוז יכול להכניס שפכים לביתכם, להכפיל את הנזק אליו אתם נחשפים ולגרום גם לסיכון בריאותי.
     
  • מכונות כביסה נעלמו:  מכונות כביסה יכולות להכשיל אותך בצינור הכניסה או היציאה – והן יכולות ליצור שיטפון גדול בחיפזון אם הצינורות יתפוצצו במהלך השימוש.

כל הצנרת נזילה גדולה וקטנה

אתה יכול להגביר את הסיכויים שלך לגלות נזילות אינסטלציה נסתרות לפני שהם גורמים למשבר על ידי צפייה בכתמים דהויים בקירות ובתקרות שלך, או, יותר טוב, שרברב יבוא לבדוק את הצינורות שלך מעת לעת כדי לרחרח בעיות. לפקוח גם על מד המים, ומאפשר לך לתפוס כל קוצים חריגים בצריכה.

כשמדובר בנזילת צנרת גדולה, החשש הגדול ביותר הוא למנוע מקפיא הצינורות שלך בחורף. כמו כן, וודא כי לחץ המים שלך אינו גבוה מדי, מה שעלול להפעיל לחץ על הצינורות שלך לאורך זמן. אם הצינורות ישנים מאוד או עשויים מחומר מיושן, ייתכן שהגיע הזמן לחדש את מערכת הצנרת לחלוטין. זו השקעה גדולה, אבל הרבה יותר טעימה מאשר להתמודד עם בית מוצף.

השמיע אזעקה לדליפת מים

אתה יכול גם לשקול התקנת מערכת חיישני מים, השולחת לך התראה או מכבה את הצנרת באופן אוטומטי אם היא חשה במים באזור יוצא דופן בביתך. מערכות אלו יכולות לחסוך לך הרבה טרחה וכסף, אך זה מאתגר להשיג כיסוי מלא של הבית שלך וייתכן שהם לא יזהו דליפות חריר במועד, אם בכלל.


 

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם