כיצד עובד איתור נזילות מים? טכנולוגיה מודרנית לגילוי נזילות ויתרונותיה

סימני נזילות מים

חשבון מים גבוה באופן יוצא דופן בשילוב עם קריאת מד מים יכול להראות שיש נזילת מים בתוך הבית. זה יכול להיות המקרה גם אם יש עובש או טחב על קירות שאינם מקלחת. קירות, ריצוף ותקרות שנפולות כמו גם מוכתמים או פגומים יכולים להיות סימנים לדליפת מים.

בדיקת צנרת מצלמת וידאו

ניתן להשתמש בציוד מצלמות וידיאו כדי לזהות בהצלחה בעיות ניקוז וביוב בתוך השורה. לרוב מדובר במצלמת אינפרא אדום המונחת בקו בניקוז האסלה, בניקוי הקיים או בפתח גג. הוא יכול לזהות מקומות מדויקים של הפסקות, צינורות שהידרדרו, חסימות ועוד. באמצעות בדיקת צינור מצלמת וידאו, הם יכולים לזהות בעיה קטנה, כך שניתן יהיה לתקן אותה לפני שנדרשים שירותי תיקון ביוב.

בדיקת לחץ הידרוסטטי

זוהי בדיקת לחץ יעילה הנעשית על מערכת הביוב התברואתית של מבנה. הוא יכול לזהות כל נזילות מים העשויות להתקיים במערכת אינסטלציה תת קרקעית. בדיקה זו כוללת הצבת כדור בדיקה מתנפח לניקוי הביוב בקו הראשי של המבנה. לאחר מכן הוא מנופח וחוסם את קו הביוב הראשי. לאחר מכן ממלאים את מערכת הצנרת במים עד לרמת הלוח שלה. המים נצפים במשך כ -20 דקות. במידה ומערכת הצנרת לא תוכל לעלות לגובה הלוח, או שהמים נסוגים, זו עדות לדליפת מים.

איתור דליפות לוחות

ניתן לעשות זאת בשילוב של ציוד למעקב אחר קו, בדיקת לחץ סטטי וכן בדיקת צינור מצלמה. זה יאפשר לקבוע את המקום המדויק של . הציוד המשמש לכך יספק הערכה מפורטת ביותר. זה יכול לספק את כמות הנוזלים שנמלטת מתחת ללוח עם שימוש רגיל ועוד.

מכשירי האזנה אלקטרוניים

זה מאפשר לטכנאים לשמוע כל סוג של נזילת מים הרחק לקווי המים של המבנה. לאחר שייקבע המיקום הכללי של נזילה, תשתמש במערכת נותב קווים. זה מכניס מטען חשמלי קטן לקו המים. זה יאפשר לקבוע את המקום המדויק של נזילת המים.

בידוד דליפות סטטי

סוג זה של גילוי נזילות כולל תהליך המשלב בדיקת לחץ הידרוסטטי עם בדיקת צנרת באמצעות מצלמות וידיאו ביוב. מצלמת וידיאו ביוב בשורה משמשת לקביעת המיקום הטוב ביותר של המערכת בכדי לספק חזותית על מערכת הביוב הסניטרית של המבנה. לאחר מכן משתמשים בבדיקת לחץ הידרוסטטי לקביעת חלקים מתחת למערכת ביוב לוחית היכן יכולה להתרחש נזילה. לאחר מכן ממוקמים במערכת כדורי בדיקה מתנפחים לזיהוי מקומות ספציפיים בקו בו יכולה להתקיים נזילה.

מכשיר לגילוי נזילות מים

איתור דליפות מים דיגיטליות

מכשירים דיגיטליים אלה מסוגלים לאתר נזילות מים שונות ברשת מורכבת. זה עובד באמצעות מגבר כדי לזהות במהירות צלילים הקשורים לדליפה. למכשירים אלה יש מסנן רעשים המבטל צלילים כמו צעדי הולכי רגל, רכבים חולפים, אנשים שמדברים ועוד. הוא מספק תרשים עמודות ותצוגה מספרית של עוצמת הקול.

הטכנולוגיה המודרנית לגילוי נזילות מאפשרת לטכנאים לקבוע את נקודת הנזילה המדויקת ללא העלויות הכרוכות בחפירת רכוש. שיטות אלה אינן הרסניות ולא פולשניות. הם לא ישאירו שום נזק. טכנולוגיה זו מאפשרת למצוא את הנזילה, לתקן ולהשאיר רכוש באותו מצב שהיה לפני תחילת העבודה.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם