איתור נזילות מים – זהה מדוע הבריכה שלך עשויה להיות דולפת

הסימן הברור ביותר לדליפת בריכה הוא מפלס המים התחתון.

השלב הראשון בבדיקת נזילות כל בריכת שחייה הוא להבין אם הבריכה אכן דולפת. בעלי בריכות רבים מאמינים לעתים קרובות שבאיזשהו מקום יש נזילה פעילה. אבל זה יכול להיות רק אידוי. יש הרבה גורמים המשפיעים על מצב זה, כגון המיקום הגאוגרפי שלך, טמפרטורת המים והאקלים, אור שמש ישיר ורוח רוחבית. יש לזכור כי בריכה צריכה לאבד רק כ 1/8 אינץ 'מים בכל יום להתאדות. הפיתרון הפשוט ביותר הוא להוסיף מים לבריכה מכיוון שלא ניתן לתקן אותם רק באמצעות כיסוי שמיכת שמש.

אם הבריכה שלך דולפת יותר מאידוי

השלב הבא הוא לבדוק את מערכת צנרת הבריכה. נזילה עלולה להתרחש עקב צינור דולף או כונף פגום. אם יש לך רצפה רטובה או בעיות אחרות במשאבה, ייתכן שיהיה צורך בתיקונים מיידיים כדי לשמור על פעולת מערכת המשאבות בצורה יעילה ולחסוך כסף בהחלפת הציוד.

השלב האחרון הוא בדיקה מקיפה של הבריכה לאיתור נזקים.

זה צריך להיעשות על ידי טכנאי בריכות שיש לו יותר ניסיון מול בעל בריכה. כאשר בריכה דולפת היא תגרום לנזק שעלול להיות גלוי; כמו חיפושי בריכה ששוקעים או שיש להם סדקים, חלודה סביב הרחפן, סדקים ברצפות הבריכה, אביזרים שבורים וכו 'יש לציין ולתקן מייד סימנים לכך.

חפש מים סביב הבריכה על הדשא או באזור הנוף.

נזילה במחתרת תאפשר למים לחדור לאדמה ותשנה את צבע המים ונראותם. נזילה עשויה שלא להפסיק בנכס שלך; הוא עלול למצוא את דרכו לחצר שכנתך ולהוביל לעלויות נוספות שאתה אחראי להן.

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

שווה לתקן בעיות בלחץ מים

כשמדובר בלחץ מים ביתי, יש טווח נדיב למדי למה שנחשב לא נמוך מדי, לא גבוה מדי, אלא "בדיוק כמו שצריך". אבל עדיין יש כל מיני נסיבות

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר

תחייבים למחיר הטוב ביותר ולשירות האיכותי והמהיר ביותר! התקשרו עכשיו זמינים עבורכם 24/7 – 054-4960057 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו כבר בדרך לפתרון הבעיה
בגדול אנחנו אנשים של שיחה אז עדיף שתתקשרו ; )
כל שאלה או בקשה תתקבל בכייף ובברכה

אנחנו נעזור לכם להגיע לתובנות ולמסקנות,
השאירו פרטים ונחזור אליכם